onsdag 20 mars 2013

Då är denna

dag snart till ända och det är dags för sängen.
Älva har varit  i skolan och sen har hon haft kompis I här på eftermiddan.
Fick rentvätten på rätt platser och sen har jag väl inte gjort alltför mycket ansträngade saker.
Jag fick iallafall fram broderiet till slut och gjorde en del stygn.
Eftersom jag inte fick klart den innan marsmånad så får jag satsa på att ha den klar innan april börjar.
Idag har det snöat i omgångar och solen har också hälsat på en sväng.
Taxen firade sin födelsedag med att gräva i Älvas sophink och sprida skräp på hennes golv.
Älva och jag har sovmorgon imorgon så vi har ännu inte letat oss mot sängen, men jag hoppas det blir snart för jag är trött.
Gubben han ska upp och jobba som vanligt så han har lagt sig tillsammans med hundarna.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar