onsdag 6 februari 2013

Idag är nog

en dag som jag kommer ha svårt att vakna och komma igång och göra något vettigt.
Min väckarklocka ringde länge, länge imorse och jag trodde det var gubbens och blev irriterad på att han aldrig stängde av den samtidigt som jag drömde något konstigt om nån teater och jag höll på kräva pengarna tillbaka för allt var så dåligt skött och i drömmen ingick också ringsignalen.
Och jag lovar att jag är inte den som är så modig så att jag begär pengar tillbaka hur som helst i det vakna livet.
Igårförmiddag var vi på ett möte med en läkare både Älva, jag och gubben. Och idag ska vi 3 på ett annat möte.
Älva åkte till skolan efter mötet och på eftermiddan var hon tillsammans med kompis I och de var till badhuset och badade.
Jag jobbade mellan 15 och 20 medan gubben höll ställningarna här hemma..
Idag ska jag hålla ställningarna här hemma medan gubben jobbar.
Det är inget roligt väder ute, några minusgrader och någon har lagt locket på.
Nu har jag bråttom som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar