söndag 11 november 2012

Då är denna

dag också strax slut.
Jag åkte hemåt imorse och tyckte att jag såg lite konstigt och när jag kom hem kom jag på vad det var. Ett litet migränanfall med vågor i vänster öga, tog en huvudvärkstablett och gick och la mig direkt. Kan tyvärr tala om att huvudet har inte riktigt hängt med resten av dagen, men det har iallafall inte blivit värre.
Sov till strax efter 12 och sen blev det lite frukost innan Älva ville till stallet för att rida och samtidigt skjutsade vi hem kompis I.
Medan Älva och jag var i stallet så for gubben iväg och köpte lite grejer på ett varuhus med en massa olika prylar. Köpte bl.a ett par stövlar till mig i storlek 37 och när jag prövade dem så var de i minsta laget.
Väl hemma igen så blev det tacos till middag.
Efter maten for gubben till sågen och fixade bilen och jag och Älva hamnade framför varsin dator.
Jag ringde och grattade min farsa på farsdag och gubben gjorde likadant när han kom in.
Måste ta mig ner och hälsa på min farsa snart, men tiden jag vill ha finns inte riktigt.
Fick till slut fram broderiet och det blev ett antal korsstygn.
Nu är det dags att gå till den där sköna sängen och sova sin skönhetssömn och helst skulle jag ju ha lagt mig för 1 timme sen.
Idag har det också varit grått och trist ute, men det ska visst vara lite bättre imorgon. Vi får väl se.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar