söndag 14 oktober 2012

Så är

denna lördag strax slut och det ska bli ganska skönt att lägga sig.
Inte för att jag har ansträngt mig allt för mycket idag.
Gubben lagade jätte god mat och jag tog reda på disken.
Tomte H och gubben var en sväng upp till sågen efter maten och fortsatte en stund med släpkärran.
Sen skjutsade gubben hem tomte H.
Jag och tjejerna tog en tur ner till byn och handlade lite mjölk och lite annat onödigt.
Kvällen har tjejerna tillbringat framför TV:n där uppe och gubben och jag vid köksbordet här nere.
"Men in black 3" och "Misson:Impossible, Ghost Protocol" har vi sett.
Jag tittade i min broderiväska och hittade kon som jag håller på med, men det var en massa efterstygn bara tyckte jag(fast det är inte det egentligen) och jag har inget bra lyse just nu vid köksbordet så det fick bli ett nytt broderi.
Det röda bröstet på första fågeln
Det har kommit lite regnstänk, men det har varit mest uppehåll och en stund på eftermiddan lyste solen jätte ljust och fint.
Nu hägrar sängen och en god natts sömn och imorgon hoppas jag att jag har energi att göra det som behövs göras(alla måsten alltså).
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar