fredag 12 oktober 2012

Jobbade mellan

14 och 21 igår och när jag kom hem var det lugnt i huset och de hade redan lagt sig.
Imorse var det ett par minusgrader och frost på bilarna.
Gubben är på jobbet och Älva i skolan.
Jag har varit på en skön promenad som tog ca 1 timme och under den promenaden passade jag på att köpa lotter till jobbet.
När jag kom tillbaka till bilen så tog jag den och åkte till jobbet och lämnade lotterna. 3 lotter blev skrapade och det var vinst på den ena.
Solen lyste under min promenad, men nu har den gömt sig lite. Helt grått är det inte och det är skönt det.
Nu ska jag göra lite annat än att bara sitta här.
HA EN FORTSATT SKÖN FREDAG!!!
P.S. Älva var och red igår och det hade gått riktigt bra + att hon hade hoppat lite D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar