lördag 20 oktober 2012

Jag tror att

det har varit årets gråaste, blötaste lördag.
Det har kommit ner nederbörd hela dan.
Fick/tog sovmorgon en stund imorse och sen när jag klev upp sorterade jag kläder och tvättade en maskin.
Sen hände det inte så mycket mer.
När maskinen var klar som blev tvätten upphängd.
Och jag var så seg idag att jag höll på missa tiden när jag skulle börja jobba totalt. Jag kom nästan i tid.
Och på jobbet var jag mellan 12 och 21 och gjorde det jag skulle.
Nu ska jag slita mig härifrån och söka mig mot den sköna sängen för imorgonbitti ringer klockan 5.30 och då är det bara att stiga upp.
Klockan 7 ska jag vara på jobbet och stanna där till klockan 16.
Vad de gjort här hemma har jag ingen aning om mer än att gubben har eldat och tjejerna har spelat datorspel, pysslat med kaniner.
Och förresten, de har visst ätit tacos idag också.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HÅLL TUMMARNA FÖR UPPEHÅLL IMORGON!!!




1 kommentar: