tisdag 4 september 2012

Jobbade söndagkvällen

och sen när jag kom hem så tog jag det bara lugnt.
Gubben och tjejerna hade haft en lugn dag även de.
Tjejerna hade varit ute och cyklat lite + spelat datorspel.
Min älskade gubbe motionerade dammsugaren lite grann och det var faktiskt välbehövligt.
Vädret var grått, men det blev bättre vart efter dagen gick.
Igår var det måndag igen och med den följde de vanliga rutiner som jobb och skola.
När skolan slutade så följde kompis I Älva hem och de har varit ute och cyklat 2 gånger och som vanligt spelat datorspel.
Jag fick en maskin tvätt tvättad, tog reda på torr tvätt och sen som vanligt hände det inte mycket mer för mig.
Gubben var ut och klippte gräsmattan.
Det var en riktigt skön sensommardag igår och idag(tisdag) är det grått. Hoppas bara att det är uppehåll hela dan för jag är hemskt trött på regn.
Älva är i skolan och gubben gör det han ska.
Jag har tvättat 2 maskiner tvätt och hängt dem.
Eldat i pannan har jag också gjort och jag har väl tänkt hinna göra lite till innan jag ska iväg till jobbet till klockan 13.
På mitt jobb ska jag vara till 20 ikväll.
Från det ena till den andra förresten.
Jag vet inte om jag har haft ordverifering när ni som läser bloggen ska ev. kommentera den. Jag är ganska tekniskt obegåvad ibland och jag läste i Cecilias handarbetskorg hur man skulle ta bort veriferingen och när jag kollade så stod det ja där det skulle stå nej.
Så nu hoppas jag verkligen att jag inte har den kvar och skulle jag gjort fel så jag har fått ordveriferingen vill ni vara snälla att tala om det för mig så jag kan ta bort den.
Har ju några timmar kvar innan jag måste göra mig iordning så jag ska kanske göra något mer?
HA EN FORTSATT TREVLIG TISDAG!!!

3 kommentarer:

  1. Jobba lugnt! Här har vi haft åska och blixtar och hällregn och sol på 1 timma :D

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Nu hoppas jag att jag fått bort ordverifieringen!

    SvaraRadera