tisdag 14 augusti 2012

Nu är det

kväller igen och jag hoppas sömnen får komma lite tidigare än vad den gjorde igårkväll.
Dagen har avslutats med god ugnspannkaka/tjockpannkaka till middag och sen trevligt besök av gubbens yngre bror U med fru U och sönerna V och P.
Banankakan som jag bakade i söndags tog slut.
Men jag hade också lovat P att han skulle få smaka banankaka nån gång när han fick med sig föräldrarna hit.
Efter att de åkte har jag suttit på altanen med datorn, mobilen och handarbetet framför mig. Känner mig lite nördig med alla dessa saker framför mig, men jag vill ju hänga med vad som händer på datorn(facebook) och jag vill ju spela spelen på mobilen och jag vill göra färdigt det jag håller på med i handarbetsväg.
Det har varit bra väder hela dan och det tackar jag för för det är lättare att vara när solen skiner.
Nu ska jag försöka få 2 tjejer att leta sig mot sängen för klockan är så pass mycket nu att det är dags även för oss att sova.
Gubben hoppas jag ligger redan för han behöver nog all sömn han kan få.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha då är jag lika nördig ;) Mobilen och datorn är viktiga saker och jag har upptäckt att just vår generation är ganska duktiga på det. Man ska följa med i tekniken. t.o.m min gamla föräldrar håller på med datorn (inte fejjan dock) Så det vi gör är rätt !!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är skönt att veta att jag inte är ensam i denna generation att hålla på med den nya tekniken. :-)

      Radera