söndag 26 augusti 2012

Nu är det strax

slut på denna söndag och denna vecka också för den delen.
Gubben och jag åkte iväg och städade vårt städställe tillsammans och sen for vi hem och käka lite mat.
Gubben åkte ner till byn och handlade hem lite mjölk och jag blev sittande ute på altan.
Jag till och med somnade ett tag efter att han kommit hem.
Åska och regn drog in över oss så det var bara att dra ut modem och telefon och lyssna på när regnet slog mot altantaket.
Älva kom hem och både gubben och jag blev glada, men gladast blev nog taxen.
Gubben och Älva hämtade kompis I så hon var här en stund och de spelade datorspel och tjattrade.
Jag och gubben hjälptes åt att montera lite broderade tavlor, bl.a. HelloKitty-tavlor och sen 3 tavlor på våra hundar. Tyvärr måste vi dra ut ett nytt foto på taxen för det hade kommit vattenfläckar på den.
Nu är det strax dags att söka sig mot sängen för imorgon är det en ny dag/vecka med både arbete och skola.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
P.S. Svärfar ligger kvar på sjukhuset för vidare undersökningar D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar