lördag 11 augusti 2012

Lördagmorgon och

frukosten är uppäten.Jag ska skärpa till mig och fixa det sista av den rena lakanstvätten så den blir vikt och stryka örngotten så allt hamnar där den ska innan denna dag är slut(och även vecka) .
Gubben ska hjälpa sin äldre bror L nu på förmiddan och sen får vi se vad dagen för med sig för något.
Vädret ser inte ut att bli det bästa, men det har det ju inte varit på hela sommaren så varför ska det vara det nu då.
På måndagmorgon ringer gubbens klocka 5.30 och han börjar jobba. Jag ska vara hemma några dagar till av olika anledningar innan jag börjar jobba.
Och skolan börjar i slutet av veckan.
Tillbaka till ordningen hoppas jag att det blir, men vi får väl se framtiden an.
Nu ska jag slita mig härifrån och göra de där måstena som jag har att göra.
HA EN TREVLIG LÖRDAG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar