torsdag 2 augusti 2012

Idag har vi

gjort lite grann iallafall mer än att bara lata oss.Åkte iväg till den stora staden och inhandlade 2 stora badlakan på en affär+en ny komposthink.
Sen vidare till en tygaffär där vi köpte aidaväv, markisväv till en stol som gubben ska försöka fixa, 2 garnnystan som jag ska göra disktrasor av+en docka broderigarn.
Vidare for vi sedan mot det stora köpcentrumet och hittade 2 behåar åt Älva(hade sån tur att vi fick 2 till priset av 1).
När sen det inköpet var klart gick vi in i matvaruaffären och köpte maten vi skulle ha.
Sen åkte vi hem och packade upp all mat och fixade något att stoppa i våra magar.
Vi hade köpt en jättestor melon som gubben skar upp för att vi skulle smaka lite och den var en besvikelse.
Den var inte färsk alls så gubben tog den och åkte tillbaka till matvaruaffärn och fick pengarna tillbaka(den var alldeles för dyr för att bara kasta bort).
Den nya han köpte skar han upp när han kom hem och den var jättegod.
Lite handarbete har jag gjort idag också innan vi for och handla, men bildbevis får jag ta imorgon för nu orkar jag inte med det.
Solen har tittat fram idag också, men tyvärr saknar jag den där rätta värmen.
Men nu är det dags att leta sig mot sängen igen och få sin skönhetssömn.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar