måndag 27 augusti 2012

Gårdagens sista

inlägg fick siffran 1962 och det är mitt och gubbens födelseår.
Tidig morgon för att komma iväg till arbete och skola.
Solen skiner, men tyvärr blåser det ganska mycket.
Är hemma och försöker göra lite nytta, men det går ganska segt tyvärr.
Lite senare idag ska jag dra igång både tvätt- och diskmaskin.
HA EN FORTSATT TREVLIG MÅNDAG!!!
P.S. När jag åker till byn igen ska jag stoppa på ett brev som jag hoppas att någon blir glad över att få när det kommer fram. D.S

3 kommentarer:

  1. 1962 är min son född, vi har haft 50års-fest för honom nu. Det var ett bra år.

    SvaraRadera
  2. Kallt!!!! Ångrade att jag inte tog på mig vantar imorse =(

    SvaraRadera
  3. 1962 var ett bra år! :-)Så då har det kanske varit 100-årskalas hemma hos er, då?

    SvaraRadera