måndag 6 augusti 2012

Det blev en

slöardag idag också.
Gubben fixade med vattnet, men han är inte riktigt säker på att han har fått det tätt. Vi lär upptäcka det snart.
Sol har vi haft fram till 16-tiden och då kom REGNET!
Och jag menar verkligen det för det vräkte ner. Uppehåll blev det en stund och sen var det färdigt igen och har regnat sen dess.
Var lata när det gällde matlagningen idag så det blev kebabtallrik med ris till 3 stycken och 1 specialsallad till mig.
Satt ute på framsidan på förmiddan och virkade mormorsrutor och sen påbörjade jag ett mobilfodral
a la mig.
Jag har kommit en bit till sen bilden togs med min nya mobiltelefon.
Kvällen har vi tillbringat på altanen med film på TV:n, wordfeud på min telefon och musik och spel på Älvas.
Tomte T har fått svara på frågor och försökt klura ut hur saker och ting fungerar. Han kan stanna till imorgonkväll så vi hinner fråga mycket mer.
Nej, nu ska här stängas ner både mobil och dator och läggas i säng för en god natts sömn.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar