måndag 30 juli 2012

Mycket handarbete

gjort blev det inte innan fredagen den veckan det skulle vara kalas, men sen blev det lite iallafall.
Med  HelloKitty 22 juli kom jag så här långt
 Den 23 juli kom jag hit
 Och den 25 juli blev jag klar
 Den 26 juli tog jag fram kon och fortsatte
 Hemma igen och ute på altan med Älva(som broderade) och tittande
på film kom jag så här långt den 28 juli
Och igår den 29 juli kom jag hit ute på altanen
Älva har också broderat och hon fick sitt broderi klart igårkväll och är ivrig att påbörja nästa.
Tvättmaskinen gick för fullt även igår och den är startat nu på morgonen.
Älva klippte gräsmattan både på lördagen och igår.
Gubben var iväg och handla lite grejer som lampor, tangentbord och en yxa.
Solen lyste i stort sätt hela dagen, men naturligtvis var det tvunget att komma regn framåt kvällen.
Den gula solen lyser även idag och jag hoppas att regnet håller sig undan idag.
HA EN SKÖN MÅNDAG IDAG!!!
P.S Förra lördagen(21/7) hade jag och gubben varit gifta i 24 år D.S




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar