lördag 7 juli 2012

Idag har jag

jobbat mellan 7 och 15. Det var inte roligt att kliva upp när klockan ringde imorse för sömnen har inte varit den bästa i natt.
Igår så fick jag lite fart med dammsugaren och dammsög lite golv och sedan snabbtorkade jag av ett par golv också.
När gubben kom hem åkte vi och hämtade hem vår Älva och i bilen så passade jag på att göra detta:
Det blev 3 stycken klara(tror jag att det var) innan det blev för mörkt i bilen och vi var nästan hemma då.
Idag så har gubben och Älva hämtat kompis I och sen for de iväg och handlade lite grejer på stället som säljer djurmat+annat.
De passerade även en blomaffär på väg hem för att inköpa present till en moster till mig som fyller 80 år imorgon och gubben och jag ska dit en sväng.
I affären så hittade gubben denna till mig:
Den stod så vackert på köksbordet och han köpte den till mig för han tyckte att jag behövde den.
Behöver jag säga att: Jag älskar denna man jättemycket!

Gubben fixade till lite mat och efter många om och men har jag fixat disken.
Nu håller han på att sätta upp en fläkt med lampa på övervåningen där vi har TV:n. Sen fortsätter han säkert med den som ska in i kojan också så grabben också får lite svalka.
Det har varit grått ute och solen har haft svårt att titta fram, men jag kan då inte klaga på värmen för det har vi, men den är jätte klimpig. Väntar på att det ska komma nån åskknall snart så det rensar luften.
Ska försöka ta mig ut och sätta mig en stund och brodera lite.
HA EN FORTSATT SKÖN LÖRDAGKVÄLL!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar