onsdag 11 juli 2012

Gårdagen försvann

i ett enda nafs och det kanske beror på att jag sov till klockan 13.30.Och det var verkligen skönt.
Jag gjorde heller inte många knop sen jag klivit upp ur sängen, men ibland är det så efter en natts jobb.
I morse sov jag till ca 8.30 och sen har jag väl inte gjort så mycket idag heller.
Älva hade mycket energi så hon har städat och möblerat om i sitt rum.
Jag har fått några maskiner tvättade och varit handräckare till Älva när hon behövt hjälp.
Gubben kom hem och det blev mat.
Efter maten så gick Älva och gubben ut och klippte gräsmattan tillsammans.
Jag tog reda på disken och satte mig ute en liten stund och fick några stygn gjorda på HelloKittyn.
Fick ett ryck och gjorde lite rabarberkräm som inte var sur, men inte riktigt klar ändå. Bättre lycka nästa gång,
Morgonen började mulet och fortsatte så tills kvällen kom för då passade solen på att titta fram och nu tror jag att det kommer lite regn på oss igen.
Dags för den sköna sängen är det nu så jag säger:
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar