måndag 2 juli 2012

Det bästa med

att gå och lägga sig när man är trött är ju att få sova.Då är det ju synd och skam när man inte somnar på en gång.
Vilket jag då inte gjorde inatt!
Den bruna labben flåsade mycket(brukar vara den svarta) så jag släppte ut dem på kissning strax innan 1.30 inatt.
Sen vred jag och vände mig en stund till innan jag äntligen somnade.
Vaknade när gubben gick upp och lyckades somna om igen och vaknade vid 9.30.
I natt när jag var ute som kom hankatten och prata med mig hela vägen in och var väldigt kelsjuk då, men det var inte jag kan jag tala om.
Det är en sån där seg dag idag. Solen sken imorse, men nu har molnen täckt solen.
Älva är lite på dåligt humör och så måste man ju få vara ibland också, men inte är det kul när det är så.
Är ganska trött just nu, men det är bara att hålla sig vaken ett tag till. Iallafall tills gubben kommit hem och vi har ätit.
Jag behöver sova/vila då för det är nattjobb som gäller för mig i natt igen.
Har faktiskt inte så många arbetspass kvar innan semestern så jag ska absolut inte klaga.
HA EN FORTSATT SKÖN MÅNDAG!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar