söndag 24 juni 2012

Vi fortsatte kvällen

ute på altanen och var kreativa.När solen gick i moln så drog gubben på gasolvärmaren igen och det blev skönt att sitta därute igen.
Älva var som sagt var riktigt kreativ och gjorde detta alldeles själv:
Älvas egna verk
Hon gjorde mönstret själv på rutat papper och sen har vi med gemensamma krafter överfört det på aidaväv.
Medan hon pysslade med sitt så fick jag flera varv broderade på min HelloKitty.
Mycket vitt är det
Idag är det också en sån där slöardag, men jag sov då inte lika länge som jag gjorde igår då jag vaknade efter 10. Förresten så hade jag svårt att somna igen så klockan var väl 2.30 innan jag somna.
Vädret har lite svårt att bestämma sig idag så solen har lyst, det har varit grått och det har regnat en skvätt.
Jag håller också på att ladda för en natts jobb och det är flera timmar kvar tills dess och något nyttigare än att sitta här framför datorn både jag ha tid för(tröstar mig med att både gubben och Älva sitter med varsin dator också).
HA EN FORTSATT SKÖN SÖNDAG!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar