söndag 3 juni 2012

Nu var det

dags att höra av sig igen.Har nog inte haft så mycket att berätta eftersom jag inte hört av mig här. ;-)
Kan iallafall säga att jag inte har varit nöjd med vädret alls. Det har regnat, varit uppehåll och jättekallt, regnat mer osv.
Jobbat har jag gjort i 3 dagar nu, fredan 15-20, lördan 7-15 och idag 12-19.
Jag ska jobba imorgon också från 8, men jag är inte riktigt säker på när jag får sluta för jag ska jobba över lite.
Sen ska jag tillsammans med Älva och gubben på ett möte.
Igår när jag kom hem så blev det lite broderat.
Rosetten börjar bli röd
Och när jag suttit en stund med den var jag tvungen att lägga ifrån mig den eftersom vi åkte iväg och firade gubbens yngre bror U sambo U(som snart blir "riktig" svägerska).
Älva har haft sin kompis I här hela helgen och riktigt vad de pysslat med vet jag inte eftersom jag inte varit hemma.
Nu ska jag leta mig mot sängen för klockan ringer ju ganska tidigt imorgon också.
Och så hoppas jag på uppehållsväder och inte +6 grader som det var igårmorse när jag åkte till jobbet.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar