måndag 25 juni 2012

Mitt i natten

är det och jag är vaken därför att jag jobbar.
Jag har precis städat av 2 rullstolar som stått här och hånat mig i flera timmar.
(Hittat bilden på nätet)
Det går ganska snabbt att städa dem så jag vet inte varför jag låter de stå där och håna mig.
Men nu är det gjort iallafall och nu är det bara tvätten kvar + lite till som hör till.
Söndagen gick i slöhetens tecken.
Och det betyder att det blev inget gjort av någonting.
Vi hamnade framför varsin dator och så slet vi oss i från dem en stund och gjorde ingenting och sen satt vi vid datorerna igen osv.
Gubben var och hjälpte sin äldre bror med poolen och sen kom han in och fixade god mat till oss.
Efter maten gick jag och la mig en stund och lyckades faktiskt somna för jag drömde en konstig dröm.
Dagen började grå och sen tittade solen fram bitvis och nu så regnar det.
Och igår var det 6 månader kvar till jul så det börjar vara dags att börja tänka på julklappar som ska inköpas.
Nu har jag 4 timmar kvar att jobba och det ligger rentvätt som väntar på mig att bli vikt och så ska jag gå en runda och kolla läget.
HA EN SKÖN MÅNDAG!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar