onsdag 27 juni 2012

Ibland är man

ganska knasig och stannar uppe på tok för länge för att läsa ute en bok som är/var bra.
Men den sovmorgon jag inte fick igår tog jag ut idag.
Vaknade av att solen tittade in genom fönstret och det var härligt att se den.
Jag har varit lite svårstartad och sen fick jag trevligt besök av G och E.
När de gått tog jag itu med det största måstet idag.
Betala månadens räkningar!
Och det är som vanligt inte så roligt, men nödvändigt.
Lite pengar fick vi kvar och det får vi ju vara glada över.
Håller på att tvätta också så nu ligger det 2 omgångar blöt tvätt som väntar på mig för att bli upphängda.
Jag ska hänga kläderna ute och hoppas på åtminstone uppehåll hela dan.
Älva sitter vid datorn och spelar datorspel och gubben är på jobbet och tjänar pengar idag.
Nej, hänga tvätt var det och sen kanske något mer nyttigt.
HA EN FORTSATT SKÖN ONSDAG!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar