onsdag 6 juni 2012

Det var skönt

att sova när jag kom hem imorse.
Synd bara att solen har lyst hela dagen så det känns som om jag har missat en hel del av den. (Sov bara till 13, men ändå)
Vaknade och upptäckte att gubben var ute och klippte gräsmattan och att Älva och hennes kompis I satt och spelade datorspel.
Vi måste stänga dörrar och fönster när gräsmattan klipps för Älva reagerar på nyklippt gräs.
När gubben nästan klippt färdigt så gick tjejerna ut och det gick riktigt bra för vinden låg på åt rätt håll.
Tjejerna pysslade i flera timmar om kaninerna och fick ju på så sätt frisk luft samtidigt.
Jag var lite seg i starten, men till slut kom jag igång och fick 3 maskiner tvätt tvättade och upphängda ute, så nu hoppas jag på vackert väder i några dagar så jag har torr tvätt och kan tvätta mer.
Fick också några stygn gjorda på HelloKittyn.
Rosetten klar och klänning påbörjad
Nu börjar det vara dags att göra kväll igen efter denna väldigt korta "helg".
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar