tisdag 19 juni 2012

Då kommer dagens

sista inlägg.
Gubben kom hem och vände och for iväg och köpte kompostgaller som han ska använda till hundburen han håller på med till bussen.
Älva och kompis I fixade sin egen mat och käkade medan de spelade datorspel för fulla muggar. Sen gick de ut och höll på med kaninerna.
Gubben kom hem och vi(mest han) fixade mat till oss.
Jag fick äran att ta hand om disken medan han åkte till sågen och byggde på hundburen.
Vart resten av kvällen tagit vägen vet jag inte riktigt, men den har iallafall gått.
Kompis I har åkt hem för hon ska iväg på en semestertripp med sin familj i några dagar.
Jag tittade ut genom köksfönstret tidigare i eftermiddag och fick se 2 små rosa blommor på doktor Westerlunds pelargon.
Min mamma hade såna här pelargoner, men jag har aldrig sett dem blomma. En på facebook frågade vad/hur vi hade gjort för att få dem att blomma så tydligen är det inte så vanligt.
Gubben hade iallafall sett blomknopparna när vi köpte blomman i förra veckan.
Nu är det dags för sängen och jag tänker inte kliva upp tidigt för något uppdrag i något spel på facebook imorgon.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
P.S. Jag har satt upp gardiner i ett rum utan att putsa fönstren och jag har en arbetskamrat som säger att man inte får göra så, så jag säger förlåt till henne(fast hon läser nog inte detta) D.S.

1 kommentar:

  1. Hahaha.. Jag hinner aldrig putsa mina fönster... För resten går det inte ens dela på dem. Gammal skit som suttit sen 50-talet och målats igen. Nu ser det ut som ständig dimma - Inuti dem!

    SvaraRadera