torsdag 15 mars 2012

Usch för dessa

dagar då man(jag) inte gör något vettigt alls.
Jag och Älva var iväg en sväng på ett möte på eftermiddan och sen blev det lika slött resten av dan som på förmiddan.
Kompis I har varit här idag också och de har spelat datorspel så ögonen blöder nog snart. ;-)
Men kul har de iallafall haft.
Gubben kom hem och vände för han for iväg och köpte en bräda av något slag som han ska använda i kojan.
Med sig hade han också kvällens middag. Pizza till tjejerna och sallad till oss.
Vad jag har varit flitig med är att hänga med torsdagscaféet på facebook. Har hitintills sett allt och läst allt som skrivits.
Och efter många om och men fick jag fram broderiet och fick lite broderat.
Kycklingarna har fått lite mer grönt
Har också efter många om och men fyllt i papper som ska skickas till Försäkringskassan och nu hoppas jag att både gubben och jag har fyllt i rätt så pengar kommer därifrån. Men vi lär väl få vänta på dem ett bra tag iallafall.
Dagen började med att solen tittade fram och hälsade på en liten stund och sen gömde den sig bakom ett moln resten av dagen.
Jaja, det är inte vår än(suck)...
Och nu är det där sängen som hägrar igen och jag hoppas på ytterligare en natts god sömn.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Ja, inte är det lätt att fylla i F-kassans papper. Dom kan va rätt kinkiga med ett ynka litet ord :/ Ha en fortsatt bra fredag :)

    SvaraRadera