måndag 19 mars 2012

Undrar var denna

dag har försvunnit någonstans?Har inte gjort ett enda vettigt handtag idag. Hade tänkt få lite gjort, men tyvärr annat kom emellan.
Älva har varit nere hos sin kompis I en stund idag och kompis I har varit här. Skönt att dessa tjejer funnit varandra. :-)
Imorse när gubben åkte till jobbet så kom det ner snö. Då blåste det inte, men när jag vaknade och klev upp blåste det ordentligt.
På eftermiddan var G ute och gick med E och de kom hit ner för när de kom till brevlådan så började det hagla och det var närmare till oss än hem.
Vi var lata idag så det blev utemat.
Sen fortsatte min dag som den sett ut hela dan, men jag fick iallafall broderiet.
Resten av texten klar och kycklingarna har fått ögon och
näbbarna konturer
Jag hinner nog bli klar till påsk...
Nu ska jag leta mig mot sängen och sova en stund(eller hela natten).
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
P.S Kolla in våra söta djur här D.S

1 kommentar:

  1. Vädret var verkligen märkligt igår, hoppas det blir bättre idag. Här är det kallt och numer lite vitt på marken och så regnar det ute, blir säkert halt på vägen.
    Broderiet ser så påskigt fint ut, håller tummarna att du hinner klart. :)

    SvaraRadera