lördag 17 mars 2012

Så var det

dags för mig att leta mig mot sängen för jag ska jobba imorgon mellan 7 och 15.Gubben har idag varit ute på vedbacken och hållit på med vinterns ved.
Älva och hennes kompis I har spelat datorspel, hoppat studsmatta, varit ut med hundarna, varit hemma hos I en sväng och nu sitter de och tittar på någon film.
Jag fick lite energi idag så jag dammsög lite och sen torkade jag golvet.
Maten fixade gubben och disken tog jag hand om.
Älva utan kompis en stund idag och då passade hon på att baka en sockerkaka. :-) Hon gjorde också chokladbollar och jag fick smaka 1, gubben ingen och tjejerna delade på de andra ;-)
Efter många om och men fick jag fram broderiet igen.
Kycklingar med lite fler blommor
Det är inte så mycket kvar nu faktiskt. Det är lite gula prickar, efterstygn och texten. Och när jag är klar så måste jag hitta en ram till den.
Det har varit en grå dag ute idag och lite nederbörd har det kommit ner.
Nej, nu är det sängen för mig. Klockan ringer 5.30.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
DRÖM SÖTA DRÖMMAR OM VACKERT VÄDER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar