onsdag 7 mars 2012

Nu var det

kväller igen och strax dags att släcka ner och sova.
Älva och jag har varit ute en sväng till med hundarna nu ikväll och sen har vi bara latat oss.
Gubben motionerade dammsugaren medan vi var ute.
Jag hamnade framför TV och dator vid köksbordet, men jag var inte helt göralös.
Kycklingarna fick sig några stygn
Älva och gubben hamnade framför TV:n på övervåningen och vad de tittar på vet jag inte.
Hoppas på en fin dag även imorgon med solsken och kanske lite varmare.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Får väl säga God morgon i stället och hoppas att du haft en god natt. Trevligt med chatten i tisdags och roligt att se dina kycklingar som du broderar.
    I eftermiddag ska jag först på stickcafé irl och därefter blir det Online café. "Ses" vi då?
    Ha en bra dag!























    s

    SvaraRadera