lördag 24 mars 2012

När gubben kom

hem hade tomte T kommit till oss. Han ska ta hand om hundarna när vi är ute och roar oss med något som vi inte har en aning om. Mer berättar jag när jag har facit i hand.(Tror jag, om det inte är alltför hemskt det vi hamnar på) .Vi skjutsade Älva till sina bekanta där hon ska vara över helgen.
Nu har vi äntligen packat väskorna som vi ska ha med oss i morgon(dag), men jag blev förbannad på mig själv för jag har inga finare skor längre. Visst, jag har ett par men de passar inte till byxorna och resten av kläderna jag ska ha. Och jag har haft andra skor så jag bara undrar var f-n jag har gjort av dem.
Hoppas humöret är bättre när jag vaknar annars blir det nog inte en så trevlig dag.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN SKÖN HELG!!!
P.S. Återkommer nog på söndag om vi överlever äventyret. D.S.

3 kommentarer:

  1. Hoppas det blir bra så att alla är nöjda

    SvaraRadera
  2. Ha det så trevligt på er tripp :)

    SvaraRadera
  3. Det blir säkert trevligt! Jag tror inte du bryr dig om vilka skor du har bara du kommer iväg. Roa Er ordentligt!!

    SvaraRadera