måndag 5 mars 2012

Jaha, så har

måndagen också gått.Av olika anledningar är jag hemma hela dagarna denna vecka och då tycker man ju att man ska få mycket gjort. Men tror ni jag får det?
NEJ!
Okej, jag har tvättat lite och fick med mig Älva så vi åkte och handlade fågelfrön till våra vilda fågelvänner och sen har det inte hänt något mer vettigt.
Innan vi åkte hem så hämtade vi kompis I så tjejerna skulle få fnittra av sig. :-)
Jag blir trött på mig själv, men imorgon har jag lovat mig själv att inte starta datorn innan jag plockat undan en hel del tvätt. (Om jag lyckas är en annan sak)
Gubben har jobbat idag och sen har han fått tagit det lugnt efter han fixat käk. Det är ju han som är duktig på att laga mat. ;-)
Efter maten tände jag i pannan så vi skulle få lite mer värme i huset.
Och sen fick jag faktiskt fram broderiet en stund.
Den ena kycklingen är snart helt gul
Det var riktigt kallt i natt och dagen har också varit ganska kylig. Solen har tittat fram lite grann, men den gav ingen värme idag.
Nu är det dags att stänga ner dator och TV och söka sig mot den sköna sängen.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar