söndag 11 mars 2012

Jaha, då var

denna helg slut och den har gått ganska fort.Medan jag satt ute i solen och njöt så gjorde gubben iordning traktorn som han och hans äldre bror använder för att kapa veden i rätt längd för vedpannan.
Sen blev det han som fixade till den goda maten(som vanligt).
Älva och hennes kompis I har haft en rolig dag framför datorn med ett datorspel.
Lite fick jag också broderat på mina kycklingar. Har faktiskt tänkt bli färdig med tavlan till påsk och det är ju inte så hemskt många veckor kvar så det är nog bäst att jag håller på med den mer och mindre med datorn.
Kycklingarna har fått gräs, men inga ben än
Ska alldeles strax leta mig mot sänge för imorgon är det arbetsdag för mig. Visserligen en kort dag och det kan ju vara skönt när jag inte har jobbat på ett tag.
Och jag hoppas att morgondagen blir lika skön som denna dag varit och gärna lite varmare också.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HA EN SKÖN MÅNDAG!!!

1 kommentar:

  1. Hoppas din måndag också varit bra. Här har vi haft solsken, klarblå himmel och +12 grader. Känns som vår i luften..... härligt.
    Hade en trevlig stund på stickcafé (inte mycket stickat) på Vetekornet på eftermiddagen.
    Ha en bra fortsättning på kvällen och sov gott när det blir sängdags!

    SvaraRadera