tisdag 6 mars 2012

Jag gjorde

rycket med strykjärnet och fick det som skulle strykas klart. :-)
Gubben åkte på ett möte direkt efter jobbet så han var inte hemma förrän vid 19-tiden.
Var lat när det gällde matlagningen så det fick bli matlådor ifrån frysen till oss här hemma.
Hela eftermiddagen/kvällen har jag följt XL tisdagscaféet på facebook. Och jag har t.o.m. broderat på kycklingarna.
Kycklingarna
Vi hamnade allihopa vid köksbordet och med varsin dator framför oss. ;-) Naturligtvis tittade vi inte på samma saker.
Snart dags för den sköna sängen och en förhoppningsvis god natts sömn.
Hela dagen varit solig, men inte sådär jättevarm och jag hoppas att morgondagen blir lika fin och lite varmare så att jag kan sitta ute en liten stund.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar