tisdag 20 mars 2012

Har varit en sån

där seg dag idag också.
Var iallafall iväg och köpte födelsedagspresent till taxen, han fick en tuggkrokodil av Älva som han avnjöt glatt.
De andra 2 fick varsin lite mindre tuggrej som såg ut som en tandborste.
Gubben kom hem och fixade till pannkakor åt oss och sen gick han ut och ställde sig på vedbacken ett tag.
Jag tog reda på disken och började elda.
Hamnade sen framför dator och TV med broderiet i högsta hugg.
Den ensamma kycklingen har fått konturer+börjat på nästa kyckling
På datorn spanade jag in allt fint handarbete på relativt tisdagscafé(facebook).
Älvas kompis I var här idag också. :-)
Det var grått imorse, men framåt eftermiddan så tittade solen faktiskt fram en stund.
Nu är det strax dags för sängen och en förhoppningsvis godare sömn inatt än vad jag hade natten till idag.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!


3 kommentarer:

  1. Hoppas du har känt dig litet bättre idag och att du har haft en fin dag med sol och värme. Idag på middagen var det riktigt varmt här och jag kände att jag var nog litet felklädd. Det är ju fortfarande litet kallt på morgonen.
    Påskduken ser ut att bli jättefin!
    Ha en bra fortsättning på kvällen!

    SvaraRadera
  2. Hur kan man brodera/handarbeta och titta på TV samtidigt? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte svårt alls ;-) Har i alla år tittat på TV och handarbetat. Det som är nytt för mig är att datorn numera ingår i det hela.

      Radera