måndag 12 mars 2012

Det gick alldeles

utmärkt att jobba idag. ;-)Och nu ska jag inte dit förrän på söndag igen.
Gubben har varit hemma idag och han tog det lugnt medan jag var och jobbade och sen var han ut på vedbacken ett tag.
Jag och Älva var ut och åkte en sväng och under tiden så fixade han maten.
Efter det har det inte hänt så mycket här, men det är ju ingenting ovanligt.
Vädret har varit underbart och underbarare lär det bli ju närmare våren vi kommer. Det som är värst är väl att gräsmattan inte riktigt tål 3 glada hundar just nu.
Den är ganska lös och det blir skitigt på golven.
Hittade ytterligare en trevlig grupp på facebook, människor som broderar. :-)
Trevligt tycker jag att få vara med i dessa grupper och se allt vackert som kan göras.
Två kycklingar är snart tre
Börjar bli dags att leta sig mot den där sängen igen och hoppas att jag inte ligger och kollar klockan flera gånger inatt.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HÅLLER TUMMARNA FÖR VACKERT VÄDER IMORGON!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar