fredag 23 mars 2012

Det är fredag

idag och jag har massor att göra egentligen.MEN vad gör jag?
Jo, jag sätter mig framför datorn istället för att göra det jag ska!
Suck, vad jag blir trött på mig själv.
Jag ska ta mig i kragen nu och öppna tvättmaskinen och ta ut den rena, blöta tvätten och stoppa i ny tvätt. Sen ska hänga den blöta tvätten och sen ska jag ta reda på torr tvätt som ska vikas.
Jag får ta Älva till slavdrivare så att det är klart till gubben kommer hem runt 13-tiden(tror han slutar så idag).
Ska bara tala om att solen skiner och värmer oss ordentligt idag.
Tvätten var det....
HA EN SKÖN FREDAG!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du fick göra det som du skulle. Här har det varit underbart väder också.

    SvaraRadera
  2. Precis vad jag också gjort nu ;) När jag absolut inte har tid :p
    Men vi tillhör datagenerationen har jag kommit på. Det är därför vi sitter här ;)

    SvaraRadera