fredag 9 mars 2012

Denna dag har inte

varit seg. :-)Älva ville åka och hälsa på i skolan så då gjorde vi det och där var vi kvar i nån timme och jag kan tala om att det var inte skönt att vara ute för det blåste ganska ordentligt.
När vi kom hem så hade gubben kommit hem för han hade kort dag idag och då passade vi på att åka till den stora staden där vi storhandlar.
Vi började med att äta på stället med stort M och sen handlade vi och när vi hjälptes åt alla 3 gick det ganska fort.
Hemma blev det upplockning av varorna och sen har det inte hänt mycket mer.
Jo, en kort promenad med hundarna blev det för nån timme sen.
Och det kom ner något vitt från himlen och ev. en och annan regndroppe. Blåser gör det också.
Jag är ganska trött och funderar på om jag snart ska göra kväll och gå och sova. Hoppas att jag då inte är övertrött så jag inte kan somna.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!
HÅLLER TUMMARNA FÖR BÄTTRE VÄDER IMORGON!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar