torsdag 16 februari 2012

Torsdag och jag

har gjort ett arbetspass mellan 7 och 11. Nu är jag ledig till 20.45 på lördagkväll. :-)
Det var riktigt kallt imorse när vi klev upp. -16 grader!!! Nu är det -1,9, det blåser och kommer ner lite snö.
Jag längtar till våren nu!
Har som vanligt inte hänt så mycket här sen jag kom hem, men jag har hunnit varit en sväng till hemkommunen och hämtat hit kompisen I till Älva. De sitter uppe på rummet tillsammans med taxen och fnittrar.
Tänt i vedpannan har jag gjort och funderar på vad jag ska äta för nu börjar jag bli riktigt hungrig.
Gubben drog direkt från jobbet för att byta hörselskydden som han felköpte i tisdags. Hoppas nu att det ordnar sig och att affären kan ta hem såna hörselskydd som han vill ha eller pengarna tillbaka.
Slita sig från datorn kanske och göra lite annat nyttigt som att byta gardiner, vika rentvätt och rensa köksbordet. Och så var det något att äta kanske?
HA EN TREVLIG TORSDAGKVÄLL!!!

1 kommentar:

  1. Tänk att det är roligare att sitta vid datorn än att göra något nyttigt!! Ibland får man riktigt skärpa sig!

    SvaraRadera