måndag 20 februari 2012

Måndagkväll och

det är strax dags att söka sig mot sängen.
Städningen kom av sig ett tag, men lite till blev gjort innan vi satte oss framför TV:n och tittade på Sofias änglar.
Gubben tog itu med dammsugningen och det var skönt för det är något som jag inte gillar att göra.
Började brodera på en ny horoskopstavla(väduren), men det gick inge vidare för mig. Såg för dåligt fast jag hade en jättebra lampa. Väven är mörkblå och tråden är gul. Har ju broderat många såna tavlor, men jag har varit tvungen att köpa ny väv och denna var lite mörkare än den gamla.
Har inte varit duktig idag och använt mig av gåbandet och det är ju väldigt dumt eftersom jag behöver röra på mig så mycket mer. Jag får ta nya tag imorgon och ställa mig på bandet innan jag kliver in i duschen imorgonbitti.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar