onsdag 1 februari 2012

Hejsan, hoppsan och

tjo flöjt!
Nu har det gått några dagar igen.
Full fart har det varit och det är väl så det ska vara.
Igår tog jag reda på rentvätt så jag kan börja om på nytt.
Sen så jobbade jag natt och har sovit på tok för lite och är trött så sängen hägrar för mig.
Älva har varit på ett möte och när vi åkte därifrån så hade vi hennes kompis I med oss hem. Hon var förresten här igår också. ;-)
Gubben har varit flitig igår och burit kartonger från övervåningen medan jag försökte sova inför nattens jobb.
Idag åkte han på ett möte direkt efter sitt jobb.
När vi andra kom hem så fixade vi till lite tacos till middag. Fick hjälp av T med sin brutna arm. Han stekte köttfärsen med sin hela, fela hand. :-)
Kalla dagar har vi haft och idag kom det faktiskt ner lite snöflingor.
Snart blir det sängen för mig och förhoppningsvis de andra också.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar