måndag 27 februari 2012

Det blev en

lång arbetsdag för mig idag.Klockan ringde 5.30 och då var det bara att kliva upp för mig och ställa mig i duschen. Fick i mig lite frukost och drog sen iväg mot jobbet.
Gjorde de vanliga sysslorna mellan 7 och 11 och efter det blev det schemakoll för hela slanten tillsammans med arbetskamrat KE.
Och detta jobb tog hela 4 timmar och förhoppningsvis stämmer det på onsdag när vi ska göra schemat.
Gubben har hållit ställningarna här hemma och Älva har haft kompis I här idag också(hon har varit här sen i fredags och åkte hem ikväll:-)) .
Gubben fixade mat när jag kommit hem och sen har det bara varit slötid för hela slanten.
Jag leker/använder min nya dator och jag tycker att det är lite svårt än att skriva på den, men nog ska jag lära mig ordentligt.
Jag har ännu inte fått in några bilder som jag kan publicera, men jag vet att T har sparat alla bilder som jag hade på den andra datorn.
Tyvärr kan jag inte kolla min epost eftersom vi inte hittade mappen med koder och lösenord igår och då har gubben beställt nya lösenord hos Telia så han kan heller inte kolla sin epost förrän breven med lösenord kommer.
Och vad jag måste lära mig nu är att lägga in bilder direkt från kameran så jag får in bättre bilder här på bloggen förutom när jag tar bilder på mina handarbeten. Det är lättare att använda mobilkameran än så länge.
Det var kallt imorse när jag åkte till jobbet och under dagen blev det mildare. Jag såg t o m några snöflingor innan jag åkte hemåt.
Imorgon börjar jag inte jobba förrän 14 och jag får inte sluta förrän 21.
Jag ska inte hoppa i säng än, men jag säger ändå:
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar