tisdag 21 februari 2012

Då kan vi

strax lägga tisdagen till handlingarna också.
Blev en kortare(ca 5 minuters) promenad på gåbandet imorse(telefonen ringde).
Mycket nyttiga saker har inte det inte hänt här hemma idag fast det borde ha gjort det.
På eftermiddan var jag till min frisörska och där både färgade jag håret och klippte mig. Det blev en brun ton i håret med ljusa slingor. :-)
Älva tittade på mig och sa "Herregud"(jag måste vänja mig), hennes kompis I sa "Va snyggt" och det tyckte även gubben.
Gubben kom hem, vände i dörren och stack ut i skogen och hämta hem ett lass ved.
Fuskmat blev det idag eftersom tjejerna(skyller på dem, lättast så eller hur) ville ha kebabkött. Gubben och jag tog varsin sallad.
Och eftersom det var fettisdan idag så blev det också varsin semla.

Min som är påbörjad
Dagen började lite grå och tråkig, men sen kom solen. Kan iallafall tala om att det är halt ute.
Nu hägrar sängen för mig och jag hoppas att jag sover hela natten och inte vaknar klockan 4 och ligger vaken till 6. Jag var upp och sa hejdå till gubben när han åkte iväg till jobbet och sen la jag mig i sängen och sov några timmar till.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar