torsdag 12 januari 2012

Seg dag än

så länge.
I regnet kommer det nu snöflingor. Kommer inte att bli så kul att åka och jobba om några timmar.
Hade tänkt baka lite kakor till helgen, men det har inte blivit en enda kaka bakad. :-(
Kört igång en maskin tvätt som jag ska hänga och nästa maskin får gubben offra sig på.
Skulle också ha varit iväg och handlat lite på förmiddan, men det "snöade" också inne. Bl.a. hundmat för den räckte precis till de stora hundarna.
Jobbar idag mellan 15 och 20, men sen är jag ledig till tisdagen. På måndag är gubben ledig och vad vi hittar på då är ingen idé att planera nu för det brukar inte bli som vi räknar med.
Har jag haft lugna veckor nu på arbetsfronten så kommer det inte att bli så nästa vecka för jag jobbar från tisdag till måndag.;-)
Snart är tvättmaskinen klar så jag ska hänga tvätten och starta nästa och stoppa mig själv i duschen.
HA EN FORTSATT BRA DAG!!!
P.S. Måste fixa en födelsedagspresent helst till idag för gubbens äldste brors hustru fyller år idag. Som tur är ska vi inte fira henne förrän imorgonkväll. D.S.

1 kommentar:

  1. Ibland hinner man inte göra allt som man planerat. Ibland vill man inte!! Du har säkert nåt fint broderi som du kan ge din svägerska!
    Ha det bra på jobbet!

    SvaraRadera