onsdag 18 januari 2012

Onsdagen har snart

övergått till sängdags, några timmar kvar innan dess. men det går fort.
Igår hade Älva kompisen I med sig hem och de hade gått direkt in till rummet som ska tapetseras och rivit tapeter. :-)
Fortsätta fick gubben göra ett tag till då.
Idag när hon kom hem efter skolan så gick hon raka vägen till rummet och var tvungen att göra ett uppehåll när hon och gubben åkte på ett möte.
När hon kom hem igen så var det rummet som gällde igen. ;-)
Gubben hjälpte henne en stund sen gick han ut och kollade min bil för den uppför sig lite konstigt. Och det är fel på en stötdämpare så nu är det bara att fixa 2 nya och byta. :-( Mer utgifter på bilskrället. Fick räkningen idag för kamremsbytet som gjordes innan jul. Och både bilen som grabben kör och bussen har också varit på verkstan. :-(
Jaja, han som äger bilverkstan ska också leva.
Det är grått och kallt idag och det känns som om jag inte har vaknat idag. John Blund-grus i ögonen hela dan.
Gubben var lite småförkyld och hängig förra veckan och nu har jag drabbats av samma. Hoppas nu att jag också klarar mig från feber så jag kan jobba hela helgen.

1 kommentar:

  1. Det är märkligt att allt ska komma på samma gång.
    Håller tummarna att du klarar dig från förkylningen.

    SvaraRadera