måndag 16 januari 2012

Nog har min

gubbe haft semester, men inte har han fått ta det lugnt.
Först diskmaskinen och efter lunch gick han ut och plockade på en pall full med ved och bar in allt. Detta tog några timmar.
Jag har varit jätteseg idag och det är ju inget ovanligt.
Älva var hem till en kompis efter skolan och när vi hämtade henne så skjutsade vi hem T.
Idag har också grabben flyttat ut i kojan och ska sova där för första gången. Jag tror att han både tycker att det är lite läskigt och samtidigt skönt för han slipper vårt tjat om att han stör oss mitt i natten.
Och när Älva kom hem ikväll så gick hon raka vägen in i grabbens rum och började riva tapeter. :-)
För det är nämligen så att rummet ska tapetseras om och hon har valt tapeterna och ska flytta in dit.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Jag har inte hunnit läsa din blogg på nån dag, du verkar flänga runt ordentligt. Vad trevligt med födelsadagskalas. Mindre trevligt att diskmaskinen strejkar just då!

    SvaraRadera