fredag 13 januari 2012

Idag är det visst

fredagen den 13.
Men det tänker jag strunta i och göra som jag brukar med allt, för otursdagar har jag massor av iallafall.
På schemat för mig idag är att baka lite kakor, få till nån rulltårta, handla present, hämta Älva vid skolan, gå till grannen och uppvakta svägerskan som fyllde igår, plocka med kläder, tvätta en omgång till med kläder och avsluta dagen med att sova.
Och om jag sätter igång nu så kanske jag hinner en del av allt det där.
Idag var det lite fruset på backen när vi gick till skolbussen och jag hoppas det fortsätter vara så.
HA EN SKÖN FREDAG!!!

1 kommentar:

  1. Ska du andas nåt emellan?? Men du får väl sitta ner och fika hos svägerskan i alla fall. Här flyger det lite vitt i luften men temperaturen är över noll. ;-((

    SvaraRadera