fredag 20 januari 2012

Fredag och en

Älva som är hemma och sjuk.
Det innebar att jag gick och la mig och sov några timmar till. Skönt, men jag kunde ha utnyttjat dem till annat.
Nu har jag efter många om och men iallafall rengjort hos kaninerna, kört iväg skottkärran och sett till att vildfåglarna har fått mat.
Diskmaskinen har jag kört så den väntar på att bli urplockad och det ska jag väl hinna med innan jag måste åka före 14.30.
Pratat en sväng med G och E har jag gjort utanför ytterdörren. :-)
Solen skiner och det är minusgrader ute.
Jag hoppas att det är lika fint på måndag när jag slutar 11 så jag kanske kan sätta mig i lä ute med en tekopp och njuta av solen.
Det är strax dags att kliva in i duschen och göra sig vacker så jag kan åka och tjäna till mitt/vårt uppehälle.
HA EN FORTSATT TREVLIG FREDAG!!!

1 kommentar: