måndag 9 januari 2012

En måndag som

vi kan lägga till handlingarna nu.
Lite halvtrassel på jobbet en stund på morgonen, men det löste sig till det bästa sen.
Efter jobbet så fikade jag och Älva och sen drog vi till den stora staden där vi brukar storhandla för att inhandla lite kläder till henne + lite mjölk och annat.
Hemma hade gubben fixat maten åt oss.
Förresten så var gubben iväg imorse och röntgade ögonen + att de tog trycket i ögonen. Allt såg bra ut och om ca 3 år ska han på koll igen.
Grabben var iväg och besikta bilen och den gick igenom, men det är några fel som måste åtgärdas snarast.
Efter maten så gick gubben ut till kojan och fixade lite till medan jag blev "tvungen" att stryka örngotten som jag hade liggande för att han hade sån energi.
Imorgon så ringer våra klockor ca 5.30 och först upp ska gubben, sen jag och sist förhoppningsvis en glad och pigg Älva(trött och grinig?) som ska till årets första skoldag.
Jag börjar inte jobba förrän 15 och får stanna där till 20.
Det har varit en kall dag och nu ikväll såg gubben lite av den där snön som skulle komma ner.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar