måndag 5 december 2011

Måndag och jag

ledig med en massa måsten som jag själv tagit på mig.
Om jag lyckas fixa allt det får kvällen avlösa. ;-)
Har iallafall kört en tvättmaskin, startat nästa och hängt den första maskinens tvätt.
Eldat har jag också börjat med.
Vattna blommorna, har börjat med att ställa 2 i blöt.
Köpte nya gardiner till köket som jag ska sätta upp idag.
Plocka ur diskmaskinen som gubbens startade innan han for till jobbet.
Hämta Älva vid skolan när hon slutar.
Och ringa och hoppas på att hon och jag får varsin klipptid idag.
Och ska jag hinna allt detta och lite till så ska jag nog inte sitta framför datorn.
Men jag ska äta upp frukosten och sen sätta fart.
HA EN SKÖN MÅNDAG!!!
P.S. Det är minusgrader idag, inte mycket men ändå :-) D.S.

1 kommentar:

  1. Här är också minus i dag. En massa måsten tycker jag att det är varje dag, som jag skjuter upp till nästa dag, därför tar dom aldrig slut........

    SvaraRadera