söndag 18 december 2011

Denna dag,

fjärde advent har gått i städandets och tagit itu med tvätthögen.
Gubben har skött städningen och jag det andra. Och jag har faktiskt lagat mat till oss idag. Och fixade disken också.
Vår Älva har kommit hem ikväll så nu är allt som vanligt igen.
Snöat har det gjort hela dagen, men det är blötsnö som kommer ner och det är inte så roligt för taxen som får stora snöbollar i pälsen.
Broderat lite på tomten har jag också fått gjort ikväll så några hundra efterstygn så är han snart klar.
Nu är det sängen som väntar och en ny arbetsvecka för gubben och även för mig. Jobbar natt imorgon, 7-11 på onsdag och 15-20 på torsdag och sen är jag ledig till juldagen klockan 12.
Om jag nu inte går och blir förkyld.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

1 kommentar:

  1. Här har också städats, faktiskt hela helgen har gått åt till att ställa iordning. Det ska bli skönt att få julhelg snart så man kan få vila upp sig lite och äta lite gott. Hoppas du hinner klart tomten, den ser ju väldigt glad ut.
    Ha nu en fin vecka

    SvaraRadera