onsdag 2 november 2011

Onsdagen har

kommit och gått och så jättemycket har inte blivit gjort.
Lite tvättat har jag iallafall fått och hämtat hem bilen har vi gjort.
Till middag idag blev det hemgjort potatismos och stekt korv. Ganska gott och snabblagat.
I potatispåsen hittade jag ett vackert hjärta. :-)
Hjärtpotatisen <3
Idag så fyller en av våra tomtar år och tidigare i år så frågade jag honom om han också ville ha en horoskopstavla och det ville han så idag började jag på en(bättre sent än aldrig;-)). Jag hoppas att jag hinner få den till fredag då han kommer och hälsar på oss.
Horoskopstavlan
Jag vet just nu att jag har åtminstone en tavla kvar att göra till en kär person som säger att hon är oxe och inte vädur. :-)
Nu ska vi stänga av filmen som gått på TV:n hela kvällen(samma, samma osv...) och jag ska stänga av datorn och gå upp och lägga mig.
GOD NATT OCH SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar