söndag 13 november 2011

Och ingenting händer

här inne, känner mig bara lat och arg.
Gubben gick ut och hjälpte sin bror med någonting och han har inte kommit in än och har inte ätit något mellanmål heller. :-(
Nu är det dags för lite mat också, men inte är han inne än. :-(
Kaninburarna blev iallafall rengjorda innan min ilska kom och tvättmaskinen och diskmaskinen är körd så det är rent i dem.
G kom med E och "lurade" ut mig på en skön höstpromenad och den behövde jag verkligen. Jag fick ju gnälla lite också.
Solen tittade fram på oss också. :-)
Skulle väl behöva göra mig i ordning snart, men jag har ingen lust till det heller.
HOPPAS ATT NI ÄR PÅ BÄTTRE HUMÖR ÄN VAD JAG ÄR!!!

3 kommentarer:

  1. Har inge humör alls idag..... Är bara trött och håglös (tror jag det heter på svenska)

    SvaraRadera
  2. Men snälla nån, det där lät inte bra alls. Hoppas du fått borsta bort allt det där arga och fått utbrott som gjort allt bättre. Promenad o gnäll kan vara bra så det rinner ut också.
    Ha nu en bättre kväll
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ibland kan man bli arg för ingenting! Sen när man tänker efter funderar man vad det var som gjorde att ilskan kom. Det släpper och sen är allt bra igen!! ;-))

    SvaraRadera